Ofis içerisinde yapacağınız birkaç küçük değişiklik çalışanlarınızın sağlığı ve mutluluğunda büyük fark yaratabilir.

Çalışan verimliliğini artırmak, her yerdeki işletmeler için çok önemli ve giderek kafa karıştırıcı bir hedeftir. Teknoloji ilerledikçe işyerleri daha esnek ve daha az geleneksel hale gelmektedir.

Ayrıca İşgücü eğilimlerinin değişmesiyle birlikte, birçok işletme sahibi esneklik ve verimlilik arasındaki dengeyi nasıl bulacağını merak etmektedir. Ancak bu ikisi yelpazenin karşıt uçlarında değildir – el ele gidebilirler.

Üretken çalışanlar mutlu çalışanlardır ve bunun tersi de geçerlidir. İşte ofisiniz için göz önünde bulundurmanız gereken verimlilik artırıcı birkaç yenilik.

Çalışanlarınızın sandalyelerini yükseltin

İyi bir ofis sandalyesinin önemini, ergonominin çalışanların refahında ve dolayısıyla verimliliklerinde oynadığı hayati rolü biliyoruz. Sonuçta, çoğu geleneksel ofis çalışanı masa başında yedi saat veya daha fazla zaman geçiriyor.

Verimlilik için en büyük tehditlerden biri,  sağlık sorunları nedeniyle çalışanın iş  kaybı yaşamasıdır. Çalışanlarınızın fiziksel sıhhatlerini, duruşlarını düzelterek korumanın yanı sıra, kaliteli sandalyeler sunmak, moralleri yükseltmek için de büyük bir destek sunar. Çalışanlarınızın günlük rahatlığına yatırım yaparak onlara önem verdiğinizi gösterirsiniz.

Biraz Yeşillik Katın

Günün çoğunu iç mekanda geçirmek, insan doğasına terstir. Bu nedenle bitkilerin ve yeşil alanların etrafta olmanın iş yerinde verimliliği % 15 veya daha fazla arttırması şaşırtıcı değildir. Ofisinize sadece bir kaç ev bitkisi alın  ya da  bitkilerden oluşan dikey bahçe tablolarından asın. Bu hafızayı geliştirebilir,  stresi ve yorgunluğu azaltabilir ve hatta yaratıcılığı artırabilir.

Kaliteli Bir Kahve Makinesi Alın

Dürüst olalım: Verimliliği artırmak için çok fazla araştırma var, ancak gerçekten ihtiyaç duyduğunuzda enerji seviyenizi artırmak için eski dost kafeinden başka bir şey yok. Ofisinizdeki kahve makinesi eski model mi? Muhtemelen yeni bir model alma zamanı gelmiş olabilir.  Ve bin yıllık iş gücü büyüdükçe, bin yıllık yüksek kaliteli kahve deneyimine değer veren özel bir makineye yatırım yapmayı düşünebilirsiniz. 🙂

Su İçmeyi Teşvik Edin

Elbette, çalışanlarınız şık yeni kahve makinelerinin üzerine deli olurken, sağlıklı kalmak için yeterince su içtiklerinden emin olmanız gerekir. İnsanların yaklaşık% 75’i gün boyunca yeterince su içmiyor. Dehidrasyon konsantrasyonunuzu ve bağışıklık sisteminizi olumsuz etkileyebilir. Bu ekibinizi konsantrasyonunu kötü etkileyebilir.

İpucu: Su içmeyi teşvik etmek, tek kullanımlık bardak israfını azaltmak ve ofiste bazı markalara maruz kalmamak için şirketinizin logosu bulunan kahve bardakları ve su şişeleri hediye edebilirsiniz.

Müzik ve Ses Motivasyonu

Ofis ortamınızın enerjik ve işbirlikçi olup olmadığı veya ofiste oluşan seslerin yalnızca seslerin tipik olarak kağıt karıştırması ve ara sıra öksürük olup olmadığına bakın. Son çalışmalar müzik, verimlilik ve refah arasında bir bağlantı olduğunu gösteriyor. İş yerinde müzik dinlemek, çalışanlarınızın odağını ve motivasyonunu artırabilir, stresi azaltabilir ve performansı artırabilir.

Küçük Bluetooth hoparlörlerden tavandaki sistemlere kadar çok çeşitli seçenekler ve fiyat noktaları vardır. Genel olarak, sözleri olmayan müzik seçimleri, çalışanları rahatsız etmeden motive etmek için en iyi seçimdir. Hubspot, klasik müzik, video oyunu müzikleri ve zaman zaman doğru olduğunda ara sıra “enerji şarkısı” önerir.

Ergonomik ofis mobilyalarına yapılan büyük bir yatırımdan, yeni bir kahve makinesi satın almak gibi küçük geliştirmelere kadar, çalışanlarınızın rahatına değer verdiğinizi ve refahınızı ürettiğinizi göstermek için uzun bir yol kat ettiğini gösteriyor. Bu ikramiyelerin hangisinin ofisinizde etkili olacağını, üst düzey yetenekleri çeken ve çalışanlarınızı mutlu ve üretken kılan bir ortam yaratacağını anlamak için iş gücünüzü tanıyın.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir